Les Franqueses contractarà educadors especialitzats en esports
La Diputació finançarà el programa 'Joventut Esportiva. Societat Activa' per reforçar la cohesió social
Les Franqueses del Vallès ha obtingut llum verda per començar al programa Joventut Esportiva. Societat Activa, una iniciativa impulsada per la Diputació de Barcelona que vol utilitzar l'esport com a eina de cohesió social.
La Diputació de Barcelona dotarà amb 100.000 euros de pressupost el municipi per, entre altres objectes, incorporar a educadors i educadores especialistes en esport per treballar amb els joves franquesins i utilitzar l'esport com a eina de cohesió social. A banda d'afegir educadors, les Franqueses adaptarà espais públics per transformar-los en equipaments esportius públics.
A mitjà i curt termini Joventut Esportiva. Societat Activa busca augmentar el nombre de joves que practiquin esport al municipi, a més de dinamitzar espais esportius a l'aire lliure i reduir les conductes de risc d'aquest col·lectiu. A llarg termini es vol garantir l'accés a la pràctica esportiva, reduir l'abandonament escolar, afavorir itineraris formatius i proporcionar un millor accés a les zones verdes.