El Festival dels Amateurs arrenca la 17a edició
Un total de set obres, que es representaran a Bellavista i Corró d'Avall, formaran part del festival d'enguany
Dissabte, a les 20 h, el Casal Cultural de Corró d'Avall acull l'inici del Festival dels Amateurs. El festival de teatre donarà el tret de sortida amb l'obra Mares, una comèdia de l'autor Pere Riera dirigida per Josep Ciurans. L'obra narra l'amor d'una mare cap a un fill a través de la figura de dues protagonistes, la Maite i la Lourdes. Amb humor, expliquen l'afecte que uneix a ambdós, que consideren que "no es pot comparar amb cap altre tipus d'amor".
El festival, que enguany celebra la 17a edició, és una mostra artística que aposta pel talent local i per donar visibilitat a grups de teatre de caràcter no professional. En total, la programació inclou set obres repartides entre el Teatre Auditori de Bellavista i el Casal Cultural de Corró d'Avall que es faran des del mes de febrer fins al març. Els espectacles, a banda de rebre 600 euros, també competeixen per un premi de 500 euros per l'obra que aconsegueixi més vots dels espectadors, qui poden dir la seva quan finalitza cada obra. La cloenda on s'anunciarà el guanyador d'aquest any està prevista pel 25 de març.
Els altres projectes que opten a ser guanyadors d'aquesta edició són Victòria, de Tequatre; Cyrano, de Qollunaka; C'est la vie, de Guspira Teatre; Glups!, de Toc Toc Teatre Laurona; La Nit de Sant Joan, de PAM Teatre i Cúrcuma, de Frec a Frec. Les entrades es poden adquirir a la pàgina web entrapolis.comi el preu per cada un dels espectacles és de 6 euros.