L'Ametlla guanya el 41è Torneig Electrocamps de les Franqueses

Guanya el triangular contra el Bellavista Milan i el CF Les Franqueses

Esports

L'Ametlla guanya el 41è Torneig Electrocamps de les Franqueses
L'Ametlla guanya el 41è Torneig Electrocamps de les Franqueses | Electrocamps

El CF l'Ametlla, de la Segona Catalana, ha guanyat la 41a edició del Torneig Electrocamps, després d'imposar-se en la tanda de penals contra el CF Les Franqueses, que enguany també militarà a la Segona Catalana. El torneig va tenir lloc ahir diumenge i es va disputar en un format de triangular.

L'Ametlla va guanyar el primer partit contra el Bellavista Milan, de la Tercera Catalana, per 3 a 1. Tot seguit, el Bellavista va jugar el seu segon, i últim, duel, contra Les Franqueses, que també va perdre per 2 a 0. El tercer partit decidiria el campió del torneig i Les Franqueses i l'Ametlla van empatar a 2 gols. El campió es va decidir en la tanda de penals i l'Ametlla va estar més encertat. "Tot i no guanyar, l'equip ha competit molt bé. Encara falten coses per millorar perquè estem de pretemporada, però fa bones sensacions", valora positivament el vicepresident del CF Les Franqueses, Joan Arabia.

La directiva franquesina es mostra amb confiança en aquesta pretemporada amb el nou projecte dirigit per José Alcaraz. Anteriorment al torneig Electrocamps, Les Franqueses va aconseguir dos resultats positius contra equips de la Primera Catalana amb un triomf contra el Martorell (2-1) i un empat amb el Santboià (0-0). El pròxim amistós de l'equip franquesí serà dimecres en la semifinal del Torneig Ajuntament (20.30 h).

Edicions locals