El Corró d'Amunt US, a l'espera d'un ascens històric a Tercera

És líder del grup 11 de la Quarta Catalana amb un balanç de 14 victòries, 1 empat i 3 derrotes

Esports

El Corró d'Amunt US, a l'espera d'un ascens històric a Tercera
El Corró d'Amunt US, a l'espera d'un ascens històric a Tercera | Anastasia Mulrooney

José Luis Rodríguez Beltrán

El Corró d'Amunt US viu una temporada que pot ser històrica. El club va ser fundat a principis dels anys 70 i el seu equip sènior masculí mai ha pujat de categoria. És a dir, que sempre ha militat en la categoria més baixa de la Federació Catalana de Futbol. Aquesta campanya forma part del grup 11 de la Quarta Catalana i ja ha celebrat el campionat d'hivern, tot i que la plantilla vol pujar a la Tercera Catalana.

Després de 18 jornades, el Corró d'Amunt té un balanç de 14 victòries, 1 empat i 3 derrotes. De fet, el tercer partit perdut del curs va ser el passat dissabte a casa contra el Bigues, per 0 a 3. "És un rival directe, va segon a tres punts nostres i amb un partit pendent. Pujar serà complicat, però tenim una il·lusió molt gran. És important ser competitius i passar-ho bé", explica el president del Corró d'Amunt, David Garrido, que mai ha vist pujar el sènior masculí: "hem estat a un pas de fer l'ascens, però mai hem pogut celebrar un ascens. En dues ocasions vam pujar de divisió, però amb un sènior femení, que ja no tenim".

La plantilla del sènior masculí està farcida d'exjugadors d'altres clubs de les Franqueses, Granollers i Canovelles. "Nosaltres no podem tenir base perquè a Corró és complicat perquè no hi ha infants suficients per muntar una estructura de base. Ho hem intentat en alguna ocasió, però no ha estat possible. Així que ens bolquem amb el primer equip, que sempre l'hem tingut excepte alguns anys" , assenyala el mandatari.

L'Ametlla, pròxim rival 
Després de la derrota contra el Bigues, que trencava una ratxa de cinc partits sense perdre, l'equip es vol refer contra l'Ametlla, quart amb 36 punts. "Hi anem amb molta il·lusió i ganes; és el nostre partit més important, perquè ja vam jugar contra el Bigues. Hem de guanyar per seguir líders", explica l'entrenador Teo Rosado, que encadena dues temporades a la banqueta. "Som un equip jove, sense cap figura, però és una plantilla que té moltes ganes de fer coses i per a nosaltres seria històric l'ascens", diu l'entrenador de l'equip franquesí.

L'Ametlla ve de golejar el tercer classificat, el Caldes de Montbui C, per 1 a 6, i encadena set partits sense perdre –sis victòries i un empat–. Al partit de la primera volta, el Corró d'Amunt va golejar a casa a l'Ametlla (5-2), però el tècnic franquesí avisa: "no serà un partit similar, han pogut golejar al tercer classificat a domicili. Són un equip que va a l'alça". El partit tindrà lloc dissabte al camp de l'Ametlla del Vallès (16.45 h).

Edicions locals