L'Ajuntament avalua l'estat de les comunitats de veïns de Corró d'Avall i de Llerona

L'objectiu és definir accions de millora per impulsar des del Servei d'assessorament i mediació en temes de veïnatge

Societat

Una informadora s'entrevista amb les comunitats de veïns
Una informadora s'entrevista amb les comunitats de veïns

El Servei d'assessorament i mediació en temes de veïnatge de l'àrea de Participació i Relacions Ciutadanes ha engegat aquest mes de maig una campanya de diagnosi de l'estat de les comunitats de veïns de Corró d'Avall i de Llerona.

El projecte, tal com es va fer el 2018 amb les comunitats de Bellavista, consta d'un treball de camp en què una informadora s'entrevista amb les comunitats de veïns d'aquests pobles amb l'objectiu de conèixer l'estat de la finca, les característiques de la comunitat de propietaris i els veïns que hi viuen. A continuació es fa una anàlisi de les dades recollides per tal de definir quines accions calen reforçar o implementar.

El Servei de suport, assessorament i mediació a les comunitats de veïns i en temes de veïnatge és un servei públic i gratuït d'acompanyament als veïns i les veïnes de les Franqueses davant de conflictes veïnals, ja siguin els propis d'una comunitat o bé per desavinences o desacords que es puguin donar amb la mateixa convivència.

El principal objectiu del servei és la millora de l'organització i el bon funcionament de les comunitats, fomentant la convivència i el bon veïnatge i oferint eines i recursos per a aquesta finalitat.

Edicions locals