Noves pluges intenses provoquen inundacions als carrers
Tallat un carril de la C-17 en direcció a Barcelona a causa de l'acumulació de l'aigua
Encara amb el record ben viu de la tempesta d'ara fa un mes que va provocar nombrosos desperfectes a Granollers, aquesta tarda s'ha tornat a viure un episodi de pluges intenses que han provocat noves inundacions als carrers, arran la saturació del clavegueram que no ha tingut prou capacitat per assumir els 40 litres d'aigua per metre quadrat que han caigut.
Diluvia a Granollers fins al nivell de q el clavegueram està escopint l'aigua a dojo... Espero q aquesta vegada no caiguin les teulades, com fa uns dies pic.twitter.com/xu7A9WliGt
— Joan Camp (@joancamp) 7 d’octubre de 2018
Segons el Servei Català de Trànsit, l'acumulació d’aigua a la C-17, ha obligat a tallar un carril a l'altura de la Garriga en direcció Barcelona, i s’han registrat fins a 5 quilòmetres de retencions. També hi han retencions a la C-60, a l'altura de la Roca, en direcció a Granollers.
Els Bombers han rebut fins a set avisos de la ciutat, la majoria per inundacions de baixos, pàrquings i vestíbuls. També han hagut d'actuar per retirar branques caigudes al carrer Roger de Flor i per retirar aigua acumulada a la C-17 i al carrer Bertran de Seva.
D'altra banda, a les Franqueses, la Policia Local ha tancat els guals de Cal Forcaire i el Falgar per augment del cabal del riu Congost. Els agents recomanen fer ús de vies alternatives.