Estabanell Distribució canvia de nom i passa a denominar-se Anell
L'empresa vol reforçar el compromís amb la digitalització de la xarxa i el procés de transició energètica
Estabanell ha llançat Anell, la nova marca per a l’empresa del grup amb seu a Granollers pel negoci de la distribució d’energia elèctrica i que fins ara operava amb la marca Estabanell Distribució.
Amb aquesta evolució tant de la imatge com del nom comercial, la companyia –amb el lideratge de la distribució elèctrica– reforça el compromís amb la transició energètica, que suposa canvis importants en els models de distribució d’energia. D'una banda, per evitar les emissions de gasos d'efecte hivernacle i, d'una altra, amb els reptes de la digitalització de la xarxa elèctrica, amb una forta aposta per la implantació de les Smart Grids –les xarxes intel·ligents–.
Segons Jacinto Martín, director d’Smart Grids d’Anell, “la distribució s’està transformant i sabem que, en un futur no gaire llunyà, serà molt diferent de com la coneixem avui. Per això, era imprescindible que la nova marca s’avancés al futur i reflectís els nous escenaris que viu i viurà el nostre sector”.
El llançament de la nova marca Anell coincideix amb un període de canvis pel conjunt del grup Estabanell, però manté l’essència i els valors que han acompanyat l’acció de l’empresa de distribució i del conjunt de la companyia tots aquests anys.
Per això, “i com que Anell és part del grup, no se’ns acudia millor manera de demostrar-ho que replicant part del nom original per construir la nova marca”, diu Albert Estapé, director d’Anell, qui destaca que el grup ja ha superat més de 100 anys en la distribució d’energia elèctrica.
El 2021, el grup va distribuir més de 400 GWh d’energia, un 13,5% més que el 2020. En total, Anell va arribar als 58.358 subministraments actius l’any passat, respecte dels 57.752 de 2020, en una xarxa elèctrica de 1.655 quilòmetres.